PoLoWeR Ku :-)

Tuesday, November 30, 2010

ma best friend

to ma beloved best frnz .... 
azie : i get know from ahmoy tht u arr sick ...
feel sorry for u ...
ma advice for u is try to face tht sick wif patience ....
i hope u will be strong lke before u face ur poblem ...
dunt for get to tke enough rest and also 
ur medcne , even i know u dunt lke to 
eat tht thng ..
but , u still hve to eat it ..
oky ......
mmmmmmmmuuuuuuaaaaaaaahhhhhh !!!!!!!!!!!!!
love u ma frnd ....

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

duk umah ....

aaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrgggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhh...
boring nyerr ary nyerr duk kat umah jerr ....
nthng want to do , except sitting infront ma beloved notebok ...
wala weh ; ttp gak rsa bowing even i sit infront ma notebok , coz  still nothing want to do ...
hehehe ... but thre is still one thing i can do .... which is update ma blog ..
feel very long thyme i dunt see ma blog ...
feel miss larrh plak ...
huhuhu....
plus last nyte ma hubby call me using 3G , but thts still mke me feel 
bowing ... coz he said tht he wnt look for a job !!!!!! 
aaaarrrgggghhhh ... 
i feel lke want to cry .... coz , if he had a job , he will be forget bout me ...
even its tke for a long period thyme ...
huhhuhuu .... 
feel very sad ..... y thts hppn to me ?! 
owH !!!! god tell me ... why ths hppn to me ...
i juz wnt to be eppy wif him ...
=(

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Saturday, November 27, 2010

baHsa Melayu

woiii... GEMPAK gillerrr nyerr dapat jaK ketas
BM , smua candid SPM senyum LEBAr include me
hehehehe ....
x sangka nyerr bleh dpt soalan yang uda
pnah d stdy kat skul ma ckgu
tercinta .... heheheheh !!!!!!
pai aq pown bt krangan pai beratus2 owhhh...
hehehe ... bab keasykan btl kan ... hehehe ;


Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

baHAsa INgGerIS

law BI mmG maKanN Q udah ... HEHE
tp  br bg2 aq x bleh juak tlalu yakin ....
hehehe !!! tp mmg best giller lah jaw
paper BI , tutamanya paper 1
yang krangan t0o ..
woiiii ... hBat BTL owh mgraNG2
nYErr ... hehehe....
taPI lUcu owh , PENGAWAS nyerr
blek2 ngok pApeR q ...
malu , aq ... hahahahahah....
tp , insyallah ....

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

tasAwWur ...

taSAWwur pOwn RaSa caM bLEh x BLeh
pAss jAk nyeRR ... law paper 2 coNFiDENt
laRRh aQ bLEh jWb ...
hehehe !!!
bab ; sEnang GIllERR nyErr ...
hehehe
bLeh TaHan GAk lArrH .....
!!!!! LULUS !!!!!!!!

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

suJeCT seJ ...

subjek SEJ btl2 mgncam JWA owhhh !!!
huh , very hard 4 me 2 answer it
but , i hope that i can PASS it
even , thts is hard 4 me ...
aRRRRgggHHH
pRay t0 thE gOd , hOPe wILl gET
tHE bEst result !!!!

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Saturday, November 20, 2010

Axl's - Akulah Kekasihmu


Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Aiman - Cinta Terakhir With lyric


Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Ukays - Bila Diri Disayangi


Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Dream WiLL cmE trUE


hope can get the best result .... lke PMR before , i want t0o be a sucesss ...... and mke every0ne pr0ud wif me lke before ... hehehe ... but , ma dad oledy promise wif me that if i can get g0od result SPM ths year he will give me anythng wat i want ... dunt care wethr its expensive o0r cheap ... he will mke ma dream come true ... huhu ... eppy deh gue ... apa2 pown buat yang terbek dulu dan jadi yang terbek di kalangan yng terbek .... law bleh jd  perdana menteri pown aq mow .... tapi msti ada kptusan yang bek dulu bawu dapat smua yang aq maw selama nye .. dan bukan sekadar angan2 jak ... hehehe ... =) ... bab slama nye aq ska brangan2 jak tp x pnah jd knyataan ... s0o i ned t0o make sure thas ma dream will come true ... hehehe

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Spm arr getting close...

huh, SPM arr getting close ... there is 2 more days left for me t0o study .... huh , cant let every0ne disspointed wif me and ma result .. i ned t0o d0 ma best and as i can ... huh , ned t0o lets ma handfone in mo0de 0ff ..... i dunt want t0o be failled , s0 the best way t0o get the best result is sacrifice .... thats is 0nly the way t0o get the best way ..... ma dad ask me t0o stdy every nyte ... huh , feel very pressure , but aftr SPM i can enjoyed ama life and do0 wat i want t0o d0 ....hehehe ...... s0 , juz d0 wat ever0ne want me t0o do ... coz , if i failled , thats meant i hve disspointed every0ne thts depends 0n me f0r all this time ... 
=( .... bbbllluuurrr ,otak gue nyerrrr , huhu ....... stdy2 ..... but if stdy jerrr is does enough , i als0 ned t0o pray t0o get better result , compare the trial ... aaaarrrggghhh , skt kpala .... nyerr bwu spm lom agi keje , x taw larrh cmn t bha ... hancur kali hdop q .... huhuh

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

orang yang selalu ada...

video


Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

urrrmm... mybe tonyte will be ma last day 2 read and write all the story bout ma life.... but dunt wurry aftr spm i be back and start write this blog again...aaaaarrrggghhh , feel scared coz , ma big exam arr coming.... feel s0 scared wen everybody arr depands o0n u... does know wat want to do .... if i cant d0 wat they want me t0 d0 thts meant i mke them feel disspointed wif me .. s0 , i cant let that happen t0o me ... s0 now ned t0oo concentrate t0o ma exam ... huh.. feel s0 hard f0r me ... urrm... that all i can say ... and aftr this i will pr0ved t0o ma m0m thats i can d0 ma best and beat all the rest .... 

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

sad story

mow story luk , raya bawu2 nye x dah mama ma kmi ... jd aQ pown rasa cm x dah erti jak raya taun nye ... brpown cmuanya uda brkumpul tp bg Q ttp juak still x dah makna .... apa juak ertinya cmua nye ... smthye aQ pown x paham ma hdop Q cndri npa juak bleh jd bg nye ???? berantakan x mcm dlu g ... law dlu x dah istillah cdih d dlm hdop Q ....=( .... tapi skunk setiap mlam aq slalu menangis ... kdng2 aq cndri pon x paham .. apa juak mkna hdup sbnar nye?????/ npa slalu aq yang menjadi mangsa dalam setiap perkara dan keadaan yang berlaku .. apa besar sangat kah dosa aq nye?????/ aq x paham napa aq bleh jadi begini...aaaarrrggghhh,,, aq miss kat mama .... kadang2 law aq tulis blog nye ... aq sempat nangis lagi sal hidup q yang memang x tentu arah sekarang nye....tlong lah aq supaya aq mengerti apa juak erti hdup ... tlong ajar kan aq apa sebenarnya erti kehidupan....aq betul2 confuse skung nye ... hdup q skung btl2 bercmpur2 .... aq x mengrti.....hduP q memang sangat sedih ... terasa nak ketawa bagi q dah x dah lagi ... senua kegembiraan toe dah hilang dari hdup q... i miss all that moment ....

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Saturday, November 13, 2010

smLM g MkAn SyAp AyAm ...

urrrrrrmmmm, bes oooo smlam dapat g hang out ma famly g nye... rsa cm 2 long x g hang out ma famly , ama aunty2 yang tercyang ... bes giller nyer... biar pown owng ckap x seberapa , tapi 4 me tht is good enough 4 me , coz can be epy again ... we laugh 2gthr n eat 2 gthr ... feel vry hpy wif that... hehehe.... even that im epy tooo , coz ma dad wnt 2 come here and we arr going 2 celebrate ary raya aji 2gthr.... hehehe,, so on tuesday im going 2 shopping wif ma dad... hehehe...:) ...dunt be jelous oky.... epy.... but, x bleh lah epy2 sngat coz SPM arr coming soon n still not end ... huhu ... bercmpur baur fkran q bha ... huhu... but its k ... juz stay calm .... and alwys pray 2 GOD ... apa2 pown GUD LUCK $ MA FRENZ 4 THS SPM 2010 ... do the best and beat the rest .... insyallah ..... :)

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

Friday, November 12, 2010

kehiLanGAn inSan Yang TerSAyAng...

di saat aq bergembira lagi , terjadi peristiwa yang aq sendiri tidak menyangka yang aq bakal kehilangan seorang lagi insan yang sangat dan cukup beerti buat aq dan keluarga aq ... insan yang seharusnya mengambil peperikasaan yang terbesar bersama2 aq ... tapi , berlaku kejadian yang memang tidak kami semu inginkan FAIZI kemalangan dan di sah kan telah meninggal dunia... aq rsa cukup dengan kejadian ini .... belum sempat aq melihat wajahnya untuk kali terakhir .... selama ini dya cukup baik sama aq ... tapi kenapa semua ini terjadi , aq merasa yang semua ini terlalu awal buat aq dan ayah ... udalah kami jauh dari mereka .. tapi apa kan daya kami lagi , kami uda tidak mampu berbuat apa2 lagi selain daripa berserah sahaja kepada NYA ... kerana aq tahu yang semua ini adalah ketentuan ya yang tidak mungin boleh aq lawan ... aq terpaksa redah dengan semua ini ... walau apa pun aq berdoa agar arwah di tempat kan di kalangan orang2 yang beriman ... dan segala dosa yang dya lakukkan selama ini diampunkan dan di hapuskan....

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

aq merasakan seolah2 yang diriku sekarang ini tidak di perlukan oleh sesiapa pun termasuk mamak aq sendiri , dalam saat aq sedih sekarang ini mamak tidak pernah pun telefon taw bertanya kahbar sal diriku ... sedangkan aq si saat sekarang ini aq cuma perlukan sokongan dari orang tua ku ... tapi diri ku telah di sisikan begitu sahaja , sedangan aq sendiri pu tidak tahu apa sebenarnya kesalahan q ... aq cukup meyangi mereka tapi kenapa ?????? apakah dosa yang aq telah lakukkan sampai aq di perlakukkan sampai begini sekali ... aq cuba untuk tidak mengeluarkan air mata pada setiap kali aq teringat kan semua ini tapi aq tidak dapat .... aq tidak kuat untuk semua cubaan ini lagi ... aq mengaku yang selama aq kat KK aq yang paling rapat ama mamak ... tapi sekarang kenapa semua ini tiba2 berubah ??????? aq betul2 sedih , pada waktu mamak call adeq aq rasa sedih napa mamak tidak mahu call aq walaupun hanya untuk sekali ????? aq rindu semua yang pernah berlaku di dalam hidup ku ... dan aq tahu semua itu tidak mungkin akan dapat menjadi seperti sedia kala ... aq sunyi , aq betul2 sunyi tanpa kasih sayang mamak ... aq rindu semua gelak tawa , senyuman yang pernah mamak beri kat aq ... law dulu aq sakit mamak yang urus aq ... tapi sekarang aq tidak ada sesiapa lagi ... aq rindu kan semua saat terindah itu ... even , ayah sendiri aq tahu jauh di lubuk hatinya ayah memang merindui mamak , biar pun ayah tidak pernah mengungkap kan isi hatinya sama eyra tapi ira tahu ... di sebalik senyumaan ayah , tersimpan sesedihaan dan kepedihaan yang cukup sakit buat kami semua ... kami raya tahun ini tidak sama seperti waktu dahulu ,  hanya kami bertiga sahaja , apa lah ertii semua ini ? bagiku semua ini tiada erti lagi buat diriku ... aq rindu semua yang berkaitan dengan diri mamak ... dan begitu juga ayah .... aq berharap yang suatu hari nanti semua ini akan kembali seperti sedia kala ... walaupun aq tahu yang semua itu tidak mungkin akan berlaku dan semua itu mustahil unyuk kami lagi ....

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

kEgEmbiRAaN dI sEbAliK kEsEdiHAn

selama nye di sebalik kegembiraan ada terselit kesedihaan yang owg len x penah alami nya..
sakit rasanya sekiranya diri kita di hina dan di caci maki oleh orang yang sebenarnya tidak 
mengenali diri kita sebenarnya... aq cuba untuk bertahan dengan semua 2 tapi kesabaran manusia ada had dan batas juga kan????? kadangkala aq merasa yang diri ku seolah2 x punya harga diri lagi di buat begitu ... apakah , maksud semua ini ??????? aq selalu tertanta2 sama diri ku sendiri .. apa salah aq sebenarnya ?????? sakitnya rasanya apabila diri kita dikatakan PELACUR JALANAN aq pown tidak tahu apa juga sebenarnya salah aq sampaI aq di buat dan di cakap begitu ... aq tidak pernah berkata atau mengata orang lain sampai begitu sekali ... aq cuba bertahan , tapi aq x dapat...
aq rasa seperti mahu bunuh diri jak .. namun begitu aq gembira , di saat aq sedang sedih aq ada kawan2 yang selalu bersama aq di saat sedih dan lemah .. . aq tidak kisah meski pun aq harus menyembunyi kan semua itu .... birlah semua ini menjadi pengajaran di dalam hidup aq buat selama2nta... aq akan tetap dengan keputusan aq yang habis jak SPM nye aq benar2 akan keluar dari hidup q yang sekarang ini ....
Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

pErSaHAbAtaN

persahabatan juga boleh diibaratkan sebagai satu PERCINTAAN yang tidak akan pernh lupus ... bagiku persahabataan itu adalah satu anugerah yang terindah buat aq dan yang terbek penah ada di dalam hdup ku selama aq hidup di dunia ini... biarpun kini aq telah jauh dari kawan aq yang kat KK tapi aq tidak penah melupakan kebaikan mereka sewaktu aq di dalam kesedihan mahupun kesusahan... mereka tidak penah lupa pada aq ... biarpun kini aq berada jauh dari mereka.... 

dan sekarang biarpun aq udah pindah ke sini ... tidak beerti yang aq lupakan mereka... aq akan sentiasa ingat ama mereka ,... dan aq di sini pun tlah ada kwan baru yang bernama HAJAR yang cukup juak bek hati ama aq , x pnh bt aq sky hty , ada juak lha kadang2 ,.. tpi 2 besa lah kan ada berkawn ... hehehe.....law aq ada msalah aq cite ma dya ... dan law dya ada mslah pun dya pun slalu mluah kat aq.... hehehe.....aq gembira kerana ada kawan sebek dya... aq juga berharap yang dya akan berjaya di dalam hidupnya....huhuh......

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

kESeTIaAn CINTA pDA sEOwAnG lELAki

pada tahun 2010 aq telah mencatat sejarah dengan mendapat seowag keksih yang berjaya
mencuri hati q .. biar pun pada mulanya aq mengaku yang aq x penah mencintai dan 
meyanngi dirinya ... tapi di saat aq sedih dya telah mengubat luka yang terdapat di dalam
hatiku ini ... aq mula tersenyum kembali dan mula berasa bahagia di sampingnya ,dan
di saat itu juga lah dya tlah mula berjanji yang akan menjadi owang yng akan sntiasa 
myayangi diriku buat selama2nya... dan aq juga mengaku yang aq x penah setia pada 
dya selama kami bersama ... dan pada masa yang sama aq bersama dengan nya aq 
mula mgkhinati dirinya dan cintanya... aq bersama dengan lelaki len iaitu owg yang 
berkeluarga dengan dya... aq mula mengenali lelaki itu di saat aq menyertai camping
pembimbing rakan sebaya ... aq cuba untuk berselindung di sebalik kesalahan q.. 
aq cuba untuk tidak memberitahu dya , tetapi aq tidak sanggup dengan apa yang uda
terjadi pada diriku.. tetapi di saat dya mengetahui hal itu dya cuba juga untuk menerima 
diriku kembali , tetapi sekali lagi aq mengecewakan dya.. aq tuduh dya yang bukan2..
dan di waktu yang sama juga dya mula berubah menjadi seowng yang bkan drinya..
dan owg yang bukan aq kenali di saat perkenalan kami dulu..semua janji2 yang penah di ucapkan 
olhnya kini hanyalah tinggal sebagai satu kenangan buat diriku..dan di saat itu juga aq berjanji
pada diriku yang aq tidak aq penah bercinta lagi dan tidak akan mpercayai mana2 lelaki lagi...
MUKTAMAD...aq berjanji pada diriku...

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

SeTiAp YAnG bERlAkU pAsTI aDa hIKmAhNYa...

          pada saat aq mengambil keputusan untk pindah blek tawau , aq tdk menyangka yang
semua ini akan berlaku pada diriku dan keluarga q . . q cuba untuk berasa gembira pada saat
itu tapi aq x boleh... secara tdk aq sngka2 mck q bertanya kat aq yang " ira law mamak mue
bercerai ma ayah mue ko maw ikt spa ?????? aq berasa heran npa tbe2 aq di tanya begitu
aq cuba 2k mengambil hal itu secara remeh tapi aq x dapat... hampir setiap malam aq berfikir 
npa secara tbe2 jak .. sdangkan selama aq berada di KK mama ama ayah x pnah pun bergaduh
taw bertengkar . . sebaliknya kami sentiasa gembira jak sewaktu berada di sana . . . tapi kenapa 
aq sendiri pun tertanya2 apakah sebenarnya yang uda berlaku ngan kuarga q ???? aq cuba untk
berfikiran +ve tapi aq x boleh . . . YA ALLAH apakah sebenarnya yang ENGKAU cuba berikan
kepada diriku ini ????? HAMBA lemah YA ALLAH , hamba terlalu lemah bagi cubaan mue yang
sebesar ini ... tetapi HAMBA redah sekiranya jika semua yang berlaku pada diri hamba ini ada 
hikmah disebaliknya . . HAMBA redah dan tawakkal....
Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^

     Aq btl2 rsa cdih ma hdup Q . . . Q x pnah rasa sesdih bgnye , aQ myangi sswang tapi diriku 
di perlakukan senak2 jak . . . . Q coba 2k melawan semua nye tapi aQ x dapat . . Q selalu 
terfikir adakah selama aQ hdup nye aQ selalu gangu hdup owg len taw melawan cakap 
mama . . . Dalam tahun nye jak udah berapa banyak cabaran dan dugaan yang ada di dalam
hidup Q . . . Q cuba 2k x menangis, tapi Q x dapat melawan kesedihan 2 . . 

       Brpon di dpan kawan2 Q aQ harus berlakon seolah2 yang diriku x cedih... sebab Q tidak maw
bt kawan2 Q ikut2 sedih d dlm mslah yang Q hadapi . . birpon pda dasarnya diriku sedih sangat2 . .
Q x tahu lagi apa lagi cara yang harus Q ambk untk buang semua ksdihan ini . . Q cuba 2k mula 
berubah bg org yang mghrapkan Q brubah pd diriku yang asal... tapi Q x dapat kerana perskitaran yang 
merubah hdup Q mnjadi bgnye...

Welcome To Ma Blog,Enjoyyed Reading Ma Entri,Hope U Like It, Dunt Forget To Leave Ur Comment Yaw ^__^